czwartek, 18 sierpnia 2016

2. Spis kodów (łącznie 250 SC) + kod na koszulkę

Hola!
Wkurzyłam się i od dzisiaj numeruję posty xD
Nie trudno się domyślić, jaki jest dzisiejszy kod, prawda?
Chyba każdy już go zna, ale i tak go wstawię...
SSOTWO
A kod na koszulkę to:
SUMMER2016
Wszystkie kody razem (ze wszystkich uzbiera się 250 SC) i koszulka.

SSOONE
SSOTWO
SSOTHREE
SSOFOUR
SSOFIVE
SUMMER2016

Wszystkie już działają, także możecie wklepywać :D
Hmm...
Chyba muszę zrobić inne tło...
Bo jak na to paczam, to trochę nie kojarzy mi się z SSO'sem... xD
A tak przy okazji to dodam kilka zdjęć z dzisiejszych zadań, bo już ładne parę godzin siedzę na SSO z kotem na kolanach (mamy 3 kocięta, a że ja i moje młodsze siostry je pomiędzy siebie rozdzieliłyśmy i nadałyśmy im imiona, to rodzice nie mają serca ich nikomu oddać. Ich mamą jest dzika kotka którą nazwałam Cleo).
Mój Kociak ma na imię Kminek Kominek Ciapa Pierwszy
(emm... tak, wiem, że dziwne imię),
w skrócie Ciapa,
bo ma taki ''ciapowaty'' charakter.
Pozostałe dwa to kociczki.
Filemona (Filemucha), najmniejsza, należy do mojej młodszej siorki.
Bonifaca (Viki) jest mojej najmłodszej sis.

bWPL;'
\ICT6tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykkkkkkkkkkk,,,,,,,,]'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''']]]]]]'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''']]]]]]]'''''''''''''''''''''''']

W tle moje gniewne okrzyki bojowe:
Kminku Kominku Ciapo Pierwszy!
Ile razy ci mówiłam, żebyś nie łaził mi po klawiaturze?!

Eee... Sorry, to mój wcześniej już wspomniany kot ;)
Chciał się dostać do mojego kubka z Inką, pewnie dlatego, że dodałam tam mleka xD

Na czym skończyliśmy (w sensie o SSO)?
Aaa... No tak.
Zdjęcia. Już wstawiam.
Zadanie zrobiłam z nową kol, Danielą Starstep.
Zdj są pomieszane (niestety) ze starymi, więc takowe też będą...
Szukałyśmy złotego jabłka dla Elizabeth, żeby wyleczyć Summerbreeze (czy jakoś tak).
I spotkałam Pi...
Ale reszta zdj do następnego posta, bo jest ich 190...
Heh, żadna z nas nie wiedziała, gdzie jest ten sad jabłkowy naprzeciwko ciernistych skał.
Ale wklepałam w neta i oto jesteśmy :D
Wspólne zdj :*

Gniade Shire rządzą! xD


''Szybka'' jazda na Winterbloodzie, który nadal ma 3 lvl :c



Tak wygląda to jabłko w inwentarzu









Papa!
Ok, to ja już kończę.

Adiós!
Wasza Sylvie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz